Πιθανόν να χρησιμοποιείτε τον Internet Explorer 6. Αυτό το πρόγραμμα περιήγησης έχει πλέον λήξει.
Για ασφαλέστερη, πιο αξιόπιστη πλοήγηση συνιστάται να αναβαθμίσετε τον browser σας σε ένα από αυτά τα προγράμματα περιήγησης:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Πώς να επισκευάσετε το προϊόν σας

Εκτός από τις πληροφορίες επισκευής, μπορείτε επίσης να δηλώσετε το προϊόν σας για επισκευή εδώ και στη συνέχεια να παρακολουθείτε την κατάσταση της επισκευής του.


Επαγγελματικά Συστήματα Υπαγόρευσης

Έχετε ένα ερώτημα για μια συσκευή που έχετε αγοράσει από έναν εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη στα Επαγγελματικά Συστήματα Υπαγόρευσης της Olympus; Τότε μιλήστε απευθείας με τους ειδικούς.

Εξυπηρέτηση Πελατών ερωτήσεις για την επισκευή και την υποστήριξη.
E-mail: audio.repair.gr@olympus.eu

Τηλέφωνο επικοινωνίας 210 7290 168 (Δευτ έως Παρ: 9 πμ. έως 3:30 μμ.)


Εγγραφή Ήχου

Οι ακόλουθες πληροφορίες επισκευής ισχύουν για όλα τα άλλα προϊόντα ήχου.

Επιλέξτε ένα θέμα:

Έχω μια ερώτηση σχετικά με ένα προϊόν ήχου της Olympus.

Απλά στείλτε ένα e-mail στην Τεχνική Υποστήριξη της Olympus ή τηλεφωνήστε στην ομάδα μας των ειδικών. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Κάντε κλικ here για περισσότερα.

Το προϊόν μου Olympus δεν λειτουργεί σωστά, τι μπορώ να κάνω;

Πρώτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο οδηγιών σαςl . Σε περίπτωση αμφιβολίας, μπορείτε να επισκεφθείτε τον αντιπρόσωπό σας l Σε περίπτωση αμφιβολίας, μπορείτε να επισκεφθείτε τον αντιπρόσωπό σας.

Πώς μπορώ να κάνω στο προϊόν μου σέρβις;

Κρατήστε την απόδειξη αγοράς και την κάρτα εγγύησης σε ασφαλές μέρος. Οι εργασίες εγγύησης δεν μπορούν να πραγματοποιούνται χωρίς αυτά.

Αν δεν είστε σε θέση να επιστρέψετε το προϊόν σας στο κατάστημα , παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τοπική υποστήριξη της Olympus ή το Ευρωπαϊκό Olympus Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών:

Τηλέφωνο Υποστήριξης Πελατών +49-40-23773-899
Αριθμός χωρίς χρέωση *: 00800 - 67 10 84 00

Email: audio.repair.gr@olympus.eu

Τι καλύπτεται από την 24-μηνη εγγύηση;

Παρακαλούμε ανατρέξτε στους όρους εγγύησης. l . Αυτή η εγγύηση δεν καλύπτει κακή χρήση, ατύχημα, αμέλεια ή φυσιολογική φθορά. Τα νόμιμα δικαιώματά σας παραμένουν ανεπηρέαστα.

Η Olympus εγγύηση μου έχει λήξει. Μπορώ να στείλω το προϊόν μου ακόμα για επισκευή;

Φυσικά μπορείτε. Παρακαλούμε ακολουθήστε τις παραπάνω οδηγίες. Θα σας παρέχουμε μια εκτίμηση του κόστους για την επισκευή μέσω ταχυδρομείου, e-mail ή φαξ. Παρακαλώ επιβεβαιώστε την εντολή επισκευής σας ομοίως.

Εκτός από τις πληροφορίες επισκευής, μπορείτε επίσης να δηλώσετε το προϊόν σας για επισκευή εδώ και στη συνέχεια να παρακολουθείτε την κατάσταση της επισκευής του.

Επιδιόρθωση